QSK38-DM
984 - 1044 kW
> Common Rail Fuel System
> Lavt støy og vibrasjonsnivå
> Vannkjølt turbo/eksosmanifold
QSK38 har 12 sylindere (V12) med høytrykks Modular Common Rail Fuel system, som gir god drivstofføkonomi og lave utslipp. Luftinntaket er turbo ladet. Vannkjølt eksosmanifold senker overflatetemperaturen på motoren og gir sikker drift. 24-volts elektrisksystem med Nogva Motor Computer overvåking. Q-Serien ble lansert i 2005, designet for å imøtekomme dagens og framtidens strenge miljøkrav.
Model |
Effekt
50 Hz |
Effekt
60 Hz |
Rating
|
Miljøklasse
|
Datablad
|
Tegning
|
QSK38-DM |
984 kW |
1044 kW |
IMO Tier II |
Tekniske detaljer
Antall sylindere | V12 |
Motorvolum | 37,7 liter |
Boring og slaglengde | 159 x 159 mm |
Kompresjonsforhold | 15:1 |
Motortype | 4-takts |
Aspirasjon | Turboladet |
Innsprøyting | Direkte, Common Rail |
Vekt | 4640 kg |