QSK60-DM
1563 - 2000 kW
> Common Rail Fuel System
> Lavt støy og vibrasjonsnivå
> Vannkjølt turbo/eksosmanifold
QSK60 har 16 sylindere (V16) med høytrykks Modular Common Rail Fuel system, som gir god drivstofføkonomi og lave utslipp. Luftinntaket er turbo ladet. Vannkjølt eksosmanifold senker overflatetemperaturen på motoren og gir sikker drift. 24-volts elektrisksystem med Nogva Motor Computer overvåking. Q-Serien ble lansert i 2005, designet for å imøtekomme dagens og framtidens strenge miljøkrav.
Model |
Effekt
50 Hz |
Effekt
60 Hz |
Rating
|
Miljøklasse
|
Datablad
|
Tegning
|
QSK60-DM |
1563 kW |
1900 kW |
IMO Tier II |
Tekniske detaljer
Antall sylindere | V16 |
Motorvolum | 60,2 liter |
Boring og slaglengde | 159 x 190 mm |
Kompresjonsforhold | 14.5:1 |
Motortype | 4-takts |
Aspirasjon | Turboladet |
Innsprøyting | Direkte, Common Rail |
Vekt | 8755 kg |