QSK19
500 - 800 hk
> Vannkjølt eksosmanifold
> Modular Common Rail
> Lavt turtall
> Høyt dreiemoment
> Varmevekseler eller rørkjøling
QSK19 har 6 sylindere i rekke med høytrykks Modular Common Rail Fuel system, som gir god drivstofføkonomi og lave utslipp. Luftinntaket er turbo ladet. Vannkjølt eksosmanifold senker overflatetemperaturen på motoren og gir sikker drift. Høyt dreiemoment gir god respons ved manøvrering og lavt turtall minker støy og vibrasjons nivåer. 24-volts elektrisksystem med Nogva Motor Computer overvåking. Q-Serien ble lansert i 2005, designet for å imøtekomme dagens og framtidens strenge miljøkrav.
Model |
Effekt |
Turtall |
Rating |
Miljøklasse |
Datablad |
Tegning |
QSK19-M |
500 hk |
1800 o/min |
IMO Tier II | |||
QSK19-M |
600 hk |
1800 o/min |
IMO Tier II | |||
QSK19-M |
660 hk |
1800 o/min |
IMO Tier II | |||
QSK19-M |
750 hk |
1800 o/min |
IMO Tier II | |||
QSK19-M |
760 hk |
2100 o/min |
IMO Tier II | |||
QSK19-M |
800 hk |
2100 o/min |
IMO Tier II |
Tekniske detaljer
Motorvolum | 18,9 liter |
Antall sylindere | 6 i rekke |
Boring og slaglengde | 159 x 159 mm |
Kompresjonsforhold | 15:1 |
Innsprøyting | High Pressure Common Rail |
Luftinntak | Turboladet |
Kjøling | Varmeveksler eller rørkjøling |
Vekt, tørr | 2200 kg |