QSK38
1000 - 1400 hk

> Vannkjølt eksosmanifold
> Modular Common Rail
> Lavt turtall
> Høyt dreiemoment
> Varmevekseler eller rørkjøling

 
QSK38 har 12 sylindere (V12) med høytrykks Modular Common Rail Fuel system, som gir god drivstofføkonomi og lave utslipp. Luftinntaket er turbo ladet. Vannkjølt eksosmanifold senker overflatetemperaturen på motoren og gir sikker drift. Høyt dreiemoment gir god respons ved manøvrering og lavt turtall minker støy og vibrasjonsnivå. 24-volts elektrisksystem med Nogva Motor Computer overvåking. Q-Serien ble lansert i 2005, designet for å imøtekomme dagens og framtidens strenge miljøkrav.

  

Model 
Effekt 
Turtall 
Rating
Miljøklasse
Datablad
Tegning
QSK38-M
1200 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK38-M
1300 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK38-M
1350 hk
1900 o/min
IMO Tier II
QSK38-M
1400 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK38-M1
1000 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK38-M1
1300 hk
1600 o/min
IMO Tier II
QSK38-M1
1400 hk
1600 o/min
IMO Tier II
QSK38-M1
1400 hk
1900 o/min
IMO Tier II
 
Tekniske detaljer
Motorvolumolum37.7 liter
Antall sylindereV12
Boring og slaglengde159 x 159 mm
Kompresjonsforhold15:1
Innsprøyting Modular Common Rail
LuftinntakTurboladet
KjølingVarmeveksler eller rørkjøling
Vekt, tørr4640 kg
 
 
 
 
Lukk

Takk for din henvendelse

Vi tar normalt kontakt innen 24timer.